Сервісне обслуговування

Шановні клієнти, якщо у Вас виникли які-небудь незручності пов'язані використанням придбаного товару, стосовно моментів експлуатації або отримання додаткової інформації, просимо звертатись до нашого сервісного центру.

З питань гарантійного та сервісного обслуговування просимо звертатись на пошту serwis.markids@gmail.com

Режим роботи Сервісного центру:

Пн.-Пт. 10.00 - 18.00, Сб.-Нд. вихідні
 

При зверненні до Сервісного центру просимо підготувати наступні документи:

  • Пояснення рекламаційного звернення
  • Фото ( повязане з рекламацією якщо потрібно )
  • Гарантійний талон
  • Документ, який підтверджує дату покупки (товарний чек, квитанція про оплату рахунку, товарна накладна)