Сервісне обслуговування
Шановні клієнти, якщо у Вас виникли які-небудь незручності пов'язані використанням придбаного товару, стосовно моментів експлуатації або отримання додаткової інформації, просимо звертатись до нашого сервісного центру.
З питань гарантійного та сервісного обслуговування просимо звертатись на пошту serwis.markids@gmail.com
Режим роботи Сервісного центру:
Пн.-Пт. 10.00 - 18.00, Сб.-Нд. вихідні
При зверненні до Сервісного центру просимо підготувати наступні документи:
- Пояснення рекламаційного звернення
- Фото ( повязане з рекламацією якщо потрібно )
- Гарантійний талон
- Документ, який підтверджує дату покупки (товарний чек, квитанція про оплату рахунку, товарна накладна)